انتشار مشخصات تبلت شرکت گوگل توسط وبلاگ گیزموندو به همراه تصاویر انتشار مشخصات تبلت شرکت گوگل توسط وبلاگ گیزموندو به همراه تصاویر 




انتشار مشخصات تبلت شرکت گوگل توسط وبلاگ گیزموندو به همراه تصاویر

  • نویسنده:vahid.2828
  • تاریخ:چهار شنبه 7 تير 1391
  • عنوان موضوع: <-CategoryName->
  • نظرات:

 

ماه ها است که اخبار مختلفی از ساخت تبلت گوگل به گوش میرسد و همه منتظر بودیم تا چهارشنبه این هفته در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت، شاهد معرفی رسمی آن باشیم. اما گوگل موفق نشد مانند مایکروسافت، مشخصات تبلت اش را تا لحظه آخر مخفی نگه دارد و حالا می توانید با اطمینان نسبتا بالایی با این تبلت آشنا شوید.

 نکسوس گوگل
 
این یک تبلت ۷ اینچی است با پردازشگر تگرا ۳ انویدیا که با اندروید جیلی بیلی کار خواهد کرد و قرار است از ماه آینده میلادی وارد بازار بشود.
 
به گزارش نارنجی، امروز دفتر استرالیای وبلاگ گیزمودو، توانسته به اسناد آموزشی این محصول دست پیدا کند و تقریبا تمام اطلاعات مربوط به این تبلت در آن مشخص شده است. گجت جدید گوگل Nexus 7 نام دارد و در واقع توسط شرکت ایسوس برای گوگل ساخته شده است. چیزی که قبلا هم آن را می دانستیم.
 
پردازشگر آن 1.3GHz چهار هسته ای تگرا ۳ انویدیا است و کارت گرافیک آن ۱۲ هسته ای جی فورس به همراه ۱ گیگابایت رم خواهد بود. این تبلت در دو ظرفیت ۸ و ۱۶ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.
 
 نکسوس گوگل
 
نکسوس 7 گوگل به ان اف سی و سرویس گوگل والت هم مجهز است و اگر سراغ نمایشگر بروید متوجه می شوید از نوع IPS با زاویه دید ۱۷۸ درجه است و رزولوشن آن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل می باشد.
 
یک دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی هم در جلو قرار گرفته و باطری هم ۹ ساعت کار می کند. اما قیمتی که در مورد این تبلت ذکر شده ۱۹۹ دلار برای مدل ۸ گیگابایتی و ۲۴۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی است. ضمن اینکه در مدارک لو رفته، ذکر شده که این نخستین دستگاهی خواهد بود که اندروید جیلی بیلی را به همراه دارد.
 
 سرفیس
 
حالا تقریبا با اکثر مشخصات اصلی تبلت گوگل هم آشنا شدیم و اگر همه چیز درست باشد، این محصولی است که با قیمت ارزان اش تصمیم گرفته به رقابت با دیگر تبلت ها وارد بشود و از همه مهمتر بازار کیندل فایر آمازون را هدف گرفته است. حالا که خود گوگل هم تبلت خودش را معرفی می کند، به نظر شما چه اتفاقی برای فروش بقیه تبلت های اندرویدی از دیگر شرکت ها و البته آی پد و سرفیس خواهد افتاد؟
 


نظرات شما عزیزان:

ســآرآ
ساعت23:24---8 تير 1391
ممنون از خدمـــاتت دوستـــ مــ ن!
خــوآستــی ســر بــزنـ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تبلت گوگلتبلت جدیدگوگلتبلت گوگلتبلت جدیدگوگلتبلت گوگلتبلت جدیدگوگل

داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />